Częste pytania

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia rozpoczynamy jego realizację, a Ty będziesz na bieżąco informowany o postępie naszych prac.

Termin otrzymania przesyłki = termin wysyłki + czas dostawy

Wysyłka towaru następuje na drugi dzień po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie. Zakupiony towar wysyłamy codziennie od poniedziałku do piątku (oprócz Świąt) za pośrednictwem Poczty Polskiej. Orientacyjne terminy doręczeń:

- przesyłek poleconych ekonomicznych/paczek w ciągu 3 - 5 dni roboczych od dnia nadania, - przesyłek poleconych priorytetowych/paczek w ciągu 2 - 3 dni roboczych od dnia nadania.

 

» szczegółowy opis realizacji zamówień

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • poczta polska (przesyłka polecona ekonomiczna lub priorytetowa, paczka pocztowa ekonomiczna lub priorytetowa),

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub gotówka przy odbiorze osobistym) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line),

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

W chwili obecnej nie ma takiej możliwości

Czy mogę zapłacić przy odbiorze listonoszowi ?

 

Przy składaniu i realizacji zamówienia nie ma opcji "zapłata za zaliczeniem pocztowym - przesyłka pobraniowa". Z uwagi na fakt, iż posiadamy zazwyczaj pojedyncze egzemplarze tytułów, nie realizujemy zamówień "za pobraniem".

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Na zakupione w naszym Antykwariacie towary możesz otrzymać rachunek. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do rachunku. Informacje na temat chęci otrzymania rachunku umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do rachunku, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia rachunku to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej na adres email sklepu : obrusyozdobne@margarytkaart.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej na adres email sklepu : obrusyozdobne@margarytkaart.pl

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

W wypadku nieotrzymania przesyłki w czasie dłuższym jak siedem dni po terminie jej przewidywanej dostawy, prosimy skontaktować się z nami na adres email Antykwariatu: obrusyozdobne@margarytkaart.pl,
podając swój numer zamówienia i dane adresowe.
W odpowiedzi prześlemy szczegółowe informacje o wysyłce: datę nadania, nr przesyłki i adres wysyłki.

 

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i złożenia reklamacji na Twojej poczcie, a następnie skontaktowanie się z nami na adres email sklepu:obrusyozdobne@margarytkaart.pl

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl